خانه های لوکس در شمال تهران بزرگ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396
بازدید : 152
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ

تهران به عنوان پایتخت ایران، مرکز وجود خانه های لوکس وآپارتمان های سوپر لوکس می باشد. تعداد زیادی از خانه های مسکونی با قیمت بالا و خانه های مدرن در تهران بزرگ قرار دارد. از خیابان های الهیه و نیاوران گرفته تا فرمانیه، تعداد بسیار زیادی از این واحدهای مسکونی لوکس به چشم می خورد.

برج قصر چناران در تجریش قرار دارد. 13 طبقه و 26 واحد مسکونی در این برج مسکونی قرار دارد. متراژ خانه های لوکس بین 320 تا 640 مترمربع می باشد. در طبقه آخر این مجتمع مسکونی پنت هاوس لوکس و مدرن قرار دارد.

ساختمان التون در نیاوران قرار دارد. واحدهای مسکونی لوکس در آن قرار دارد. این برج 24 طبقه می باشد و 60 واحد مسکونی دارد. استخر شنای 500 مر مربعی در این برج قرار دارد. سالن ورزشی برج مسکونی 150 متر مربعمی باشد.

برج پارامیس در خیابان فرشته تهران قرار دارد. برج لوکس 13 طبقه می باشد. واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی در این برج 450 متر مربع می باشند. 500 متر لابی برای ساختمان مسکونی وجود دارد که دارای ارتفاق 6.5 متر مربع می باشد.

ساختمان نارسیس در الهیه قرار دارد. 9 طبقه و 30 واحد مسکونی در این برج مسکونی لوکس قرار دارد. متراژ واحدهای مسکونی 202 تا 330 متر مربع می باشد. 100 متر استخر و 600 متر مربع لابی از امکانات منحصر به فرد برای این ساختمان مسکونی می باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com